Zakres prac: skład i odświeżenie makiety czasopisma. Zaprojektowanie nowego logo oraz reklam wewnętrznych. Czasopismo zyskało nowocześniejszy wygląd, modniejsze i czytelniejsze fonty. Tematyka: „Franczyza & Biznes” dwumiesięcznik poświęcony wyłącznie tematyce franczyzy, który poprzez praktyczną wiedzę będzie dostarczał niezbędnych informacji dla tych, którzy chcą rozwijać swój biznes w oparciu o franczyzę, jak również dla tych, którzy chcą kupić licencję franczyzową. Klient: ARSS sp. z o.o
Zakres prac: skład i łamanie numerów czasopisma. Tematyka: Szejk informator techniczny. Klient: PGNiG Oddział Zielona Góra
Zakres prac: projekt, skład i łamanie czasopisma w wersji cyfrowej. Tematyka: BudNews to czasopismo dla branży budowlanej i prywatnych inwestorów, zajmujące się tematyką związaną z budową domu, instalacjami, wnętrzami i architekturą. Klient: BudNews
Zakres prac: skład i łamanie kilkudziesięciu numerów magazynu, wraz z projektem okładki i reklam wewnętrznych. Tematyka: Smart to pierwsze w Polsce czasopismo shoppingowe będące przeglądem najnowszego sprzętu i gadżetów techno. Prezentuje ceny, parametry techniczne oraz funkcje przedstawionych produktów. Klient: Agora S.A.
Zakres prac: skład kilku numerów czasopisma. Projekty reklam. Tematyka: Avanti największy w Polsce magazyn shoppingowy, który zapoczątkował nową kategorię w segmencie luksusowych miesięczników dla kobiet. Prezentuje nowe trendy, style, aktualne kolekcje i porady stylistów. Avanti przedstawia, co jest najmodniejsze i radzi, w co się ubrać, aby być na czasie. W magazynie można znaleźć również informacje o nowościach kosmetycznych, modnych fryzurach i makijażach. Klient: Agora S.A.
Zakres prac: skład kilkudziesięciu numerów kwartalnika. Odświeżenie makiety i okładki. Tematyka: Galeria to pierwszy na polskim rynku magazyn shoppingowy. Co kwartał prezentuje produkty do urządzania domu: od ciekawych propozycji mebli, przez najnowsze sprzęty, po artykuły dekoracyjne niezbędne do wyposażenia mieszkania. To nowoczesny, atrakcyjny graficznie magazyn, który prezentuje i opisuje produkty, przedstawia ich funkcje, zastosowanie oraz zawiera praktyczne wskazówki dla wszystkich poszukujących pomysłów na upiększenie domu. Klient: Agora S.A.
Zakres prac: skład i projekt gazety. Tematyka: Dwutygodnik informacyjny dla dzielnicy Wola Klient: Urząd Dzielnicy Wola m. st. Warszawy
Zakres prac: Projektowanie oraz skład. Tematyka: dodatki, inserty do czasopism. Klient: Agora S.A. – klienci zewnętrzni
Zakres prac: projekt. Klient: Fit & Easy
Zakres prac: projekt oraz skład. Tematyka: książka / katalog „Okna we wnętrzu” dla czasopisma „Cztery Kąty” Klient: Agora S.A.
Zakres prac: projekt. Tematyka: advertorial. Klient: Majster plus
Zakres prac: Projekt. Klient: Loreal
Zakres prac: skład numeru specjalnego Starter KIT. Tematyka: czasopismo dla grafików komputerowych. Klient: Software Wydawnictwo
Zakres prac: skład kilku numerów magazynu. Tematyka: Logo ilustrowany magazyn przeznaczony dla mężczyzn. Poruszający tematy stylu życia, mody, artykułów spożywczych i kosmetycznych, elektroniki użytkowej oraz sprzętu sportowego. Klient: Agora S.A.
Zakres prac: projekt A4. Klient: Protec
Zakres prac: projektowanie.
Zakres prac: projektowanie.
Zakres prac: projektowanie.
Zakres prac: projektowanie.
Zakres prac: projektowanie oraz skład. Klient: Urządu Dzielnicy Wola m. st. Warszawy
Zakres prac: skład DTP. Klient: Eldom
Zakres prac: projekt nowego layoutu na konkurs. Klient: Wydawnictwo Ekrany
Zakres prac: skład DTP. Klient: Wydawnictwo Software
Zakres prac: projekt reklamy prasowej. Klient: Intredo
Zakres prac: projekt katalogu. Klient: APS Glass & Bar Supply Sp. z o.o.
Zakres prac: projekt. Klient: Dekoral
Zakres prac: projekt. Klient: Weber
Zakres prac: projekt. Klient: Evergreen Solutions
Zakres prac: skład DTP. Klient: Wydawnictwo Software
Zakres prac: projekt reklamy prasowej A4. Klient: Firma Bema
Zakres prac: redesign i skład. Tematyka: Magazyn branży farmaceutycznej. Klient: Farmacom
Zakres prac: projekt format A4 Klient: EKO PCBC
Zakres prac: projekt pod format A4
pomaga utrzymać elementy czasopisma w logicznym porządku. W układzie modułowym dzieli powierzchnię strony publikacji na prostokąty. Makieta pomaga utrzymać tekst i ilustracje w porządku. Ilość bloków, modułów zależy od stopnia skomplikowania czasopisma, im bardziej skomplikowana jest jego zawartość tym bardziej uniwersalna powinna być makieta.
służy do organizowania tekstu i elementów graficznych na stronie, to narzędzie za pomocą, którego projektant czasopisma zapewnia równowagę w layoucie. Siatka stanowi szkielet strony i zapewnia spójność i nie powinna ograniczać kreatywności projektanta. Stosowanie siatki daje pewność, że poszczególne elementy projektu utworzą spójną całość czasopisma.
to obszar strony zajęty przez tekst i elementy graficzne. Jest to prostokąt nieco mniejszy od wymiarów arkusza papieru, na którym został wydrukowany.
odpowiadają za pionowy podział graficzny projektu czasopisma, w które wlewany jest tekst. Szerokość łamów ma duży wpływ na jego czytelność. Szerokość łamu zależy od formatu strony, szerokości i stopnia pisma. Na ogół w wierszu nie powinno się być więcej niż 40 znaków (sześć słów), aby nie utrudniać czytania tekstu.
strony takie zawierają duże elementy graficzne oraz dynamiczne tytuły podkreślające wiodący temat. W przypadku tabloidów pakiet taki dominuje na okładce (i może stanowić jedynie odsyłacz do tekstu znajdującego się wewnątrz numeru).
dzielimy na kroje tekstu zasadniczego i kroje nagłówkowe. Kroje nagłówkowe różnią się przede wszystkim wielkością, są dużo większe od tekstu zasadniczego. Ich wielkość zaczyna się powyżej 14 pkt. Składając nagłówki możemy pozwolić sobie na większą elastyczność i wykorzystać kontrast miedzy tekstem zasadniczym. Do składu nagłówków możemy użyć krojów bezszeryfowych, które dodadzą projektowi nowoczesności. Głowna część materiału składana jest krojem zasadniczym. Kroje pisma zasadniczego składamy krojami klasycznymi szeryfowymi np.: Garamond, Times, Calson. Kroje te najlepiej nadają się do tekstów długich.